Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! cialis bez recepty

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest przeważnie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o odpowiednią dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako palący z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś oprócz zdrowego odżywiania czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz trudności (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra zel