Sex bez zadyszki

2529-5024-ico-wu.jpg

Każdy mężczyzna w przyszłości stanie oko w oko z tym problemem. Oczywiście – im później się to stanie, tym lepiej, ale jednak… Bo na razie wszystko jest wporządku, ale czytałeś tu i ówdzie, że można mieć kłopoty ze wzwodem, czy coś takiego. Ciebie to wprawdzie nie dotyczy, jeszcze by tego brakowało, jesteś w wyśmienitej formie, ale tak na przyszłość – warto być zorientowanym w problemie.
W pewnym okresie swojego życia z rozrzewnieniem zaczynamy wspominać młodość. Wszystko było wtedy piękne, banalne i łatwe. Przychodziło bez trudu. Jak chociażby opisywany tutaj wzwód. Miało się „naście” lat i twoim kłopotem było raczej to, jak zatuszować przed otoczeniem ustawiczną ochotę na seks. Proszony do tablicy na lekcji obawiałeś czasem wyjścia przed klasę, ryzykując „bombę” w dzienniku, bo najzwyczajniej miałeś „namiot w spodniach”. A wszak nawet o niczym podniecającym nie potencja
rozmyślałeś… Ot, tak, samo z siebie. Upłynęło 25 lat i – proszę – sytuacja się zmieniła.
indeks1

Pierwsze niepowodzenie

Tylko bez paniki! Tak, łatwo powiedzieć, ale gdy pewnego dnia albo wieczora twój sprzęt odmawia posłuszeństwa – wpadasz w czarną rozpacz. I nie tylko ty. Być może twoja partnerka też – może odebrać to jako sygnał, że przestała być atrakcyjna seksualnie, lub iż zdradzasz ją oraz jesteś przemęczony lub zaspokojony oraz już zaspokojony seksualnie. Pretekst do kłótni tania viagra
albo cichych dni świetny, a ponad to osobista klęska oraz utrata męskiej pewności, wściekłość na siebie samego – po prostu tragedia rodem z brazylijskiego serialu. Stop! Tak być nie musi.

Męska bezsilność

764-5671-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! cialis bez recepty

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest przeważnie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o odpowiednią dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako palący z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś oprócz zdrowego odżywiania czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz trudności (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra zel

Męska bezsilność

3306-5580-ico-wu.jpg

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, kłopot taki dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swojej głowie czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się pełnią życia! cialis bez recepty

Zauważyłeś pierwsze zapowiedzi choroby – co musisz zrobić?

Przełam strach i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów męskich i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twoje ciało, żebyś mógł cieszyć się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze oraz poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stopień rozwoju choroby i pokieruje do właściwego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz dostać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest przeważnie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto najważniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz otyłości. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz warzyw zielonych warto spożywać czosnek oraz cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można zapytać także dietetyka o odpowiednią dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest surowym „niejedzeniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe oraz zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem podnosi aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który podziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Skończ z paleniem

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym stosunku pali papierosa, to nieroztropny pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, że będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Wierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o nieświeżym oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną dodatkowych nieporozumień i kłopotliwych sytuacji między wami, też w sypialni. Rzecz jasna jako palący z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, żebyś oprócz zdrowego odżywiania czynnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieg lub siłownia oraz regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeżeli będziesz pragnął cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeżeli twój związek ma teraz trudności (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, ponieważ to także pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra zel

Dziewięć rad na powiększenie libido

4083-2405-ico-wu.jpg

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka przetestowanych sposobów na to, żeby bardziej Ci się chciało oraz aby twoja i partnerki satysfakcja z seksu była dużo większa.

Prezentuje kilka prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę gorąco!
1. Dotykaj swoją kobietę
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które wzmocnią waszą więź. Badania prowadzone za oceanem dowiodły, że dotyk aktywizuje wytwarzanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zbliża pary ze sobą. Efekt jest jasny: częściej zaczynasz mieć ochotę na seks.
2. Wyjdź na słońce

Nawet jedna godzina spędzona w pełnym słońcu może zwiększyć poziom testosteronu (najistotniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 procent – do takiego wniosku doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. Dodatkowo światło słoneczne obniża poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i apetyt na seks. Opalanie w solarium też tak działa.
3. Urządzaj romantyczne seanse filmowe

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może skutkować tym, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny oraz troskliwy. Stwierdzili oni, że filmy romantyczne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o 10 %. Największym twoim kłopotem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie usnąć.
4. Często ziewaj
Ziewanie i erekcje są nadzorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz zadaniom łóżkowym, gdy pojawi się tego rodzaju potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się odprężony, a do twojego penisa napływa więcej krwi.

5. Pij ekstrakt z granatu
Na co dzień pij szklankę soku z granatu. Badania dokonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, potencja
że owoc ten pomaga zwiększyć przepływ krwi do twojego narządu płciowego. Prócz tego powoduje, iż całujesz bardziej namiętnie.
6. Wąchaj wanilię

Zapach wanilii skutecznie wzmaga przepływ krwi do członka – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa emitowanie fal alfa w mózgu, które odprężają oraz pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wyzwalanej w mózgu, która aktywuje podniecenie seksualne. Jasna sprawa, że nabywanie lodów waniliowych jest o wiele mniej kłopotliwe niż zaopatrywanie się w środki na potencję.
7. Jedz lekko
Jeśli facet spożywa zbyt mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. W takim razie powinno się włączyć do menu dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistych produktów piekarskich. Nie zapomnij również o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w organizmie oraz wspomaga pracę gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w papierosach może spowodować zwężenie naczyń krwionośnych, hamując transport krwi do członka. Pewne badanie wykazało, iż spalenie tylko dwóch papierosów może sprawić, że erekcje będą bardziej miękkie. Pamiętajmy także o innych negatywnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie tania kamagra